Internet Role in the New Economy Development
            Starptautiska zinātniska konference "Ilgtspējīgas attīstības priekšnoteikumi: jauni izaicinājumi un perspektīvas": ziņojumu krājums
            2004
            
        
                Ineta Geipele,
        
                Tatjana Tambovceva
        
    
            
            
            
            By starting e-business many company use the opportunity to improve on the sales of existing products in already existing markets. Internet as a sales channel helps to keep and increase a company`s share in a definite market segment that enables new possibilities for additional advertising and service rendering.
            
            
                Keywords
                e-commerce, new economy, internet marketing
            
            
            
            
            Geipele, I., Tambovceva, T. Internet Role in the New Economy Development. In: Starptautiska zinātniska konference "Ilgtspējīgas attīstības priekšnoteikumi: jauni izaicinājumi un perspektīvas": ziņojumu krājums, Latvia, Rīga, 11-12 September, 2003. Rīga: Banku augstskola, 2004, pp.90-97. ISBN 9984-653-96-X.
            
                Publication language
                Latvian (lv)