Process Oriented Engineering Education Supported by Intelligent Knowledge Assessment System
Proceedings of the 35th International IGIP Symposium in Cooperation with IEEE/ASEE/SEFI „Engineering Education-the Priority for Global Development” 2006
Jānis Grundspeņķis, Alla Anohina-Naumeca

Mūsdienās divi aspekti veido izacinājumu inženierizglītībai. Pirmkārt, tā ir zināšanu sabiedrības rašanās kā sekas industriāla laikmeta aizvietošanai ar informācijas laikmetu. Zināšanas kļūva par vissvarīgāko cilvēku vērtību, veicinot viņu nodarbinātību un konkurētspēju darba tirgū. Otrkārt, tehnoloģijas augoša ietekme un strauja attīstība izvirza prasības nodrošināt augsti kvalificētu un tehniski izglītotu darba spēku. Rezultātā tas izsauc izmaiņas inženierizglītībā, kas ir saistītas ar zināšanu pārvaldības aktivitāšu integrāciju, kuras attiecas uz nepareiziu priekšstatu un trūkstošu zināšanu disgnosticēšanu. Rakstā ir atspoguļota pieredze attiecībā uz zināšanu pārvaldību procesorientētajā apmācībā, kurā zināšanu pārvaldība ir atbalstīta ar jēdzienu tīklos sakņotu intelektuālu sistēmu.


Keywords
process oriented learning; knowledge assessment; intelligent system

Grundspeņķis, J., Anohina-Naumeca, A. Process Oriented Engineering Education Supported by Intelligent Knowledge Assessment System. In: Proceedings of the 35th International IGIP Symposium in Cooperation with IEEE/ASEE/SEFI „Engineering Education-the Priority for Global Development”, Estonia, Tallinn, 18-21 September, 2006. Tallinn: IEEE/ASEE/SEFI, 2006, pp.189-194. ISBN 9985-59-645-5.

Publication language
English (en)
The Scientific Library of the Riga Technical University.
E-mail: uzzinas@rtu.lv; Phone: +371 28399196