Mūsdienās pašpalaides teorijas izstrāde ir sasniegts līmenis, kas ļauj risināt praktiskus jautājumus. Īsslēguma strāvu praktiskie aprēķini un arī asinhrono dzinēju pašpalaišanas aprēķini ir jāveic elektroenerģētiskajos objektos. Šajā darbā tiek aplūkoti asinhronā dzinēja pašpalaides procesa matemātiskās modelēšanas jautājumi, kurus apraksta diferenciālvienādojumi d,q,0 koordinātu sistēmā. Pašpalaides režīma pētījuma rezultātā var secināt, ka īslaicīga elektroapgādes traucējuma gadījumā, ja to izraisījis dziļš barojošā sprieguma samazinājums, atjaunojot sprieguma padevi, pašpalaides strāvas nepārsniedz parastās palaišanas strāvas. Gadījumā, kad notiek īslaicīgs barošanas pārtraukums ar darba barošanas atslēgšanu un pāreju uz rezerves avotu vai sprieguma atjaunošanu barošanas kopnēs, pašpalaišanas process asinhronā dzinēja rotora lauka esamības gadījumā var būt bīstamāks, ja sprieguma padeve tiek atjaunota diezgan ātri.