Interneta mārketinga izmantošanas perspektīvas Latvijā
Tautsaimniecības un uzņēmējdarbības attīstības problēmas : starptautiskās zinātniskās konferences zinātniskie raksti
2004
Tatjana Tambovceva,
Ineta Geipele
20. un 21. gadsimts ir tehnoloģiju laikmets, kad, balstoties uz arvien jauniem un progresīviem atklājumiem, cilvēks pilnveido savu apkārtējo vidi. Tehnoloģijas ir radījušas jaunu komunikācijas līdzekli, jaunu "kanālu" saziņai un servisiem, kurā pastāv noteiktas likumsakarības un kuru sauc par internetu.
Atslēgas vārdi
internet marketing, technology
Tambovceva, T., Geipele, I. Interneta mārketinga izmantošanas perspektīvas Latvijā. No: Tautsaimniecības un uzņēmējdarbības attīstības problēmas : starptautiskās zinātniskās konferences zinātniskie raksti, Latvija, Rīga, 9.-11. oktobris, 2003. Rīga: RTU Izdevniecība, 2004, 228.-236.lpp. ISBN 9984-32-512-1.
Publikācijas valoda
Latvian (lv)