Interneta nozīme jaunās ekonomikas attīstībā
Starptautiska zinātniska konference "Ilgtspējīgas attīstības priekšnoteikumi: jauni izaicinājumi un perspektīvas": ziņojumu krājums 2004
Ineta Geipele, Tatjana Tambovceva

Uzsākot savu darbību internetā, daudzi uzņēmumi izmanto iespēju, lai sekmētu eksistējošo produktu realizāciju jau esošajos tirgos. Internets kā noieta kanāls veicina kāda segmenta tirgus daļas uzturēšanu vai paplašināšanu, kura paver iespējas papildus reklāmai un pakalpojumu sniegšanai.


Atslēgas vārdi
e-commerce, new economy, internet marketing

Geipele, I., Tambovceva, T. Interneta nozīme jaunās ekonomikas attīstībā. No: Starptautiska zinātniska konference "Ilgtspējīgas attīstības priekšnoteikumi: jauni izaicinājumi un perspektīvas": ziņojumu krājums, Latvija, Rīga, 11.-12. septembris, 2003. Rīga: Banku augstskola, 2004, 90.-97.lpp. ISBN 9984-653-96-X.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196