Apsaimniekošanas uzņēmuma "AB" tirgvedības stratēģiskā virziena izstrāde
52. RTU Studentu zinātniskās un tehniskās konferences materiāli 2011
Maija Bandeniece, Silvija Rēvele

Pareizas stratēģijas izvēle ir uzņēmuma veiksmīgas attīstības pamatā, kam seko stingra finanšu kontrole, izvirzīto mērķu sasniegšana laikā un pareiza komunikācija. Šādi uzdevumi īstenojami maksimāli izmantojot vadītāju prasmes, pieredzi un darba kolektīva kompetences. Uzņēmumiem, kas darbojas lēni augošās vai apsīkstošās industrijas jomās, jāizvirza tādi darbības mērķi, kas atbilst esošajām tirgus iespējām. Spēcīgi konkurences dalībnieki var būt spējīgi atņemt realizācijas iespējas vājākiem konkurentiem, savukārt šo uzņēmumu iegāde vai izstumšana rada iespējas atlikušajiem konkurentiem iegūt lielāku tirgus daļu.


Atslēgas vārdi
marketing strategy, competitiveness

Bandeniece, M., Rēvele, S. Apsaimniekošanas uzņēmuma "AB" tirgvedības stratēģiskā virziena izstrāde. No: 52. RTU Studentu zinātniskās un tehniskās konferences materiāli, Latvija, Rīga, 26.-27. aprīlis, 2011. Rīga: RTU Izdevniecība, 2011, 90.-90.lpp. ISBN 978-9934-10-260-8.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196