Mācību iestādes darba kvalitāte ir atkarīga galvenokārt no mācībspēku efektīvas darbības. Pilnveidojot mācību sistēmu, jāizskata metodes, kas saistītas ar lektoru apzināšanu, atlasi un mācīšanu. Pastāvot esošajai mācību sistēmai VID (Valsts ieņēmumu dienests), sastopas problēmām, kas saistītas ar lektoru piesaistīšanu pedagoģiskajam darbam. Proti, kā piesaistīt vēlamajā laikā un vietā augsti kvalificētus speciālistus, kuri ir arī labi pedagogi un motivēti mācību darbam. Svarīgi paredzēt struktūras, veidojot mācību sistēmu, kas nodarbosies ar mācību personāla atlasi un novērtēšanu. Piesaistīt kvalificētus mācībspēkus iespējams gan apmācot par muitas jautājumiem mācību iestāžu personālu, gan muitas darbiniekiem sniedzot iespēju apgūt zināšanas par pedagoģiju. World Customs Organization (WCO) nav vienprātības šajā jautājumā, kā būtu vislabāk. LR Valsts ieņēmumu dienestā (VID), piesaistot mācību darbā personālu, sintezē abus variantus. Svarīga ir individuāla pieeja, pieaicinot cilvēkus mācību darbam. Jebkuras organizācijas izglītības sistēmai ir jāparedz arī to, kā lektori uzturēs un paaugstinās savu kvalifikāciju. Ir jāparedz vairāki kvalifikāciju uzturoši pasākumu, tādi kā piedalīšanās dažādos projektos, atgriezeniskās saites nodrošināšana ar studentiem u.c. LR VID ir apstiprināta sistēma, kā lektorus iesaistīt mācību darbā.