Vairumtirdzniecības uzņēmumu konkurētspējas nodrošināšana Latvijā
Scientific Proceedings of Faculty of Engineering Economics and Management 2012
Jekaterina Smirnova, Zoja Sundukova

Raksta mērķis ir izpētīt galvenās konkurētspējas priekšrocības, kas pastāv šobrīd vairumtirdzniecības uzņēmumiem. Apkopojot nozares statistiku un dažādu autoru viedokļus par konkurētspēju, tika secināts, ka tās ir efektivitāte, kvalitāte, jaunievedumi un klientu vēlmju apmierināšana. Sakarā ar to piedāvāts vispārīgs konkurētspējas nodrošināšanas modelis, kas sevī ietver 3 galvenos vadīšanas procesus: finanšu vadība, klientu vadība un personālvadība. Savukārt katra vadīšanas procesa būtība un realizācija detalizēta modeļa veidā. Piedāvāta arī nozīmīgāko vadīšanas elementu atlases metodika.


Atslēgas vārdi
Competitive advantages, wholesale companies, general model of competitiveness support

Smirnova, J., Sundukova, Z. Vairumtirdzniecības uzņēmumu konkurētspējas nodrošināšana Latvijā. No: Scientific Proceedings of Faculty of Engineering Economics and Management. Riga: RTU Izdevniecība, 2012, 124.-134.lpp. ISSN 1691-0737.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196