Inovācija ir viens no visbiežāk lietotajiem vārdiem biznesa un akadēmiskajā pasaulē. Pašsaprotami, ka uzņēmumi ir ieinteresēti inovācijās, lai izmantotu to ieviešanas radītās priekšrocības, tomēr jānoskaidro, cik daudz līdzekļu uzņēmumiem ir jāiegulda, lai sasniegtu iespējami augstāku rentabilitāti. Autores centās atbildēt uz šo jautājumu, analizējot Centrālās un Austrumeiropas uzņēmumu darbību, pieņemot nemateriālo aktīvu daļu kopējos aktīvos kā uzņēmuma inovācijas potenciāla rādītāju. Tika secināts, ka uzņēmumi, kas vairāk investē nemateriālajos aktīvos, spēj panākt augstāku peļņu. Tomēr augstāka inovācijas potenciāla pozitīvais efekts novērots tikai tad, ja investīcijas nemateriālajos aktīvos ir ievērojamas, t.i., pārsniedz 10% no uzņēmuma aktīvu kopējā apjoma.