Harmonization of Engineering Education in Europe as a Prerequisite for Student Mobility: a Case Study Based on Curricula Modularity
WSEAS Transactions on Advances in Engineering Education 2008
Alla Anohina-Naumeca, Jānis Grundspeņķis

Raksts piedāvā Rīgas Tehniskās Universitātes Lietišķo Datorsistēmu institūta maģistra līmeņa studiju mācību programmas „Datorsistēmas” izpēti. Izpēte ir veikta ar mērķi novērtēt iespējas studentu īslaicīgai mobilitātei. Galvenās problēmas, kas ir saistītas ar mobilitātes nodrošināšanu, ir apspriestas īsumā. Mācību programmu modularitātes pozitīva ietekme uz mobilitāti ir aprakstīta. Mācību programma „Datorsistēmas” tiek analizēta, izmantojot divdimensiju modularitātes jēdzienu, un tās salīdzināšanas rezultāti ar līdzīgām programmām citās Eiropas Savienības valstīs mācību kursu, to grupu un moduļu līmenī ir doti.


Atslēgas vārdi
higher engineering education, curricula modularity, short-term mobility of students
Hipersaite
http://www.wseas.us/e-library/transactions/education/2008/28-188.pdf

Anohina-Naumeca, A., Grundspeņķis, J. Harmonization of Engineering Education in Europe as a Prerequisite for Student Mobility: a Case Study Based on Curricula Modularity. WSEAS Transactions on Advances in Engineering Education, 2008, Iss.7, Vol.5, 508.-518.lpp. ISSN 1790-1979. e-ISSN 2224-3410.

Publikācijas valoda
English (en)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196