Towards Harmonization of Engineering Education Curricula in Europe to Promote Student Mobitity: a Case Study
            
            Proceedings of the 5th WSEAS/IASME International Conference on Engineering Education (EE'08)
            2008
            
        
                Alla Anohina-Naumeca,
        
                Jānis Grundspeņķis
        
    
            
            
            Raksts atspoguļo rezultātus pētījumam, kas ir virzīts uz Rīgas Tehniskās universitātes Lietišķo Datorsistēmu institūta mācību programmas „Datorsistēmas” pilnveidošanu. Minētās programmas apraksts ir dots. Iespējas nodrošināt maģistra līmeņa studijās studējošo studentu akadēmisko mobilitāti ir apspriestas. Mācību programmas „Datorsistēmas” salīdzināšanas rezultāti ar līdzīgām programmām citās Eiropas Savienības valstīs kursu un to grupu līmenī ir doti.
            
            
            
                Atslēgas vārdi
                higher education, engineering education, master studies, curriculum, computer science, student  mobility
            
            
            
                Hipersaite
                http://www.wseas.us/e-library/conferences/2008/crete/education/education06.pdf
            
            
            Anohina-Naumeca, A., Grundspeņķis, J. Towards Harmonization of Engineering Education Curricula in Europe to Promote Student Mobitity: a Case Study. No: Proceedings of the 5th WSEAS/IASME International Conference on Engineering Education (EE'08), Grieķija, Heraklion, 22.-24. jūlijs, 2008. Heraklion: WSEAS/IASME, 2008, 61.-66.lpp. ISBN 978-960-6766-86-2.
            
                Publikācijas valoda
                English (en)