Towards Harmonization of Engineering Education Curricula in Europe to Promote Student Mobitity: a Case Study
Proceedings of the 5th WSEAS/IASME International Conference on Engineering Education (EE'08) 2008
Alla Anohina-Naumeca, Jānis Grundspeņķis

Raksts atspoguļo rezultātus pētījumam, kas ir virzīts uz Rīgas Tehniskās universitātes Lietišķo Datorsistēmu institūta mācību programmas „Datorsistēmas” pilnveidošanu. Minētās programmas apraksts ir dots. Iespējas nodrošināt maģistra līmeņa studijās studējošo studentu akadēmisko mobilitāti ir apspriestas. Mācību programmas „Datorsistēmas” salīdzināšanas rezultāti ar līdzīgām programmām citās Eiropas Savienības valstīs kursu un to grupu līmenī ir doti.


Atslēgas vārdi
higher education, engineering education, master studies, curriculum, computer science, student mobility
Hipersaite
http://www.wseas.us/e-library/conferences/2008/crete/education/education06.pdf

Anohina-Naumeca, A., Grundspeņķis, J. Towards Harmonization of Engineering Education Curricula in Europe to Promote Student Mobitity: a Case Study. No: Proceedings of the 5th WSEAS/IASME International Conference on Engineering Education (EE'08), Grieķija, Heraklion, 22.-24. jūlijs, 2008. Heraklion: WSEAS/IASME, 2008, 61.-66.lpp. ISBN 978-960-6766-86-2.

Publikācijas valoda
English (en)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196