Learners’ Support in Intelligent Tutoring Systems
Proceedings of the 5th International Conference on Emerging E-LearningTechnologies and Applications 2007
Alla Anohina-Naumeca

Rakstā ir aprakstīta pieeja, kas uzlabo apmācāmā atbalstu, laikā kad apmācāmais risina praktiskas problēmas intelektuālā mācību sistēmā. Pieeja ir izstrādāta, balstoties uz esošo sistēmu trūkumu identificēšanu. Tā nodrošina divus problēmrisināšanas režīmus un izmanto divlīmeņu mājienu modeli. Katrā problēmrisināšanas režīmā pieejamie atgriezeniskās saites veidi ir specificēti. Mājienu modeļa izmantošanas algoritmi ir doti. Saskaņā ar piedāvāto pieeju apmācāmais risina problēmas tādā režīmā, kas ir vislabāk viņam/viņai piemērots, un saņem vispiemērotāko mājienu. Piedāvātās pieejas realizācijas detaļas intelektuālā mācību sistēmā Minimaksa algoritmam ir aprakstītas


Atslēgas vārdi
Intelligent tutoring, problem-solving modes, feedback

Anohina-Naumeca, A. Learners’ Support in Intelligent Tutoring Systems. No: Proceedings of the 5th International Conference on Emerging E-LearningTechnologies and Applications, Slovākija, Stara Lesna, 6.-8. septembris, 2007. Stara Lesna: ICETA, 2007, 177.-182.lpp. ISBN 978-80-8086-062-5.

Publikācijas valoda
English (en)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196