Tipiski intelektuālas mācību sistēmas piedāvā apmācāmajam tikai vienu problēmrisināšanas režīmu, t.i., atgriezeniskā saite tiek nodrošināta pēc katra risinājuma soļa. Turklāt, sistēmas mājieni ir sakārtoti, balstoties uz informativitātes pakāpi, un tiek doti secīgi, sākot ar vispārīgu mājienu un beidzot ar visspecifiskāku majienu. Rakstā ir aprakstīta pieeja, kas nodrošina intelektuālu mācību sistēmu lielākas adaptīvas spējas. Tā atbalsta divus problēmrisināšanas režīmus un izmanto divlīmeņu mājienu modeli. Tādējādi, apmācāmais risina problēmas režīmā, kas ir vislabāk viņam/viņai piemērots, un saņem vispiemērotāko mājienu. Minētā pieeja ir realizēta intelektuālā mācību sistēmā Minimaksa algoritmam