Analysis of the Terminology Used in the Field of Virtual Learning
Journal of Educational Technology & Society 2005
Alla Anohina-Naumeca

Plaša terminoloģija, kas apraksta iespējamus mācību veidus un pieejas, kuras izmanto dažādas tehnoloģijas mācību procesā, parādījās kopā ar strauju informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību. Šī terminoloģija ir jāsakārto un precīzi jānodefinē. Raksts apraksta visizplatītāko terminu (tādu kā computer-based learning, distance learning, e-learning, Internet-based learning, online learning, resource-based learning, technology-based learning, Web-based learning) astoņas grupas un definē apakškopas attieksmes starp grupām. Papildus tam no pedagoģijas nākošo un izmantojamo kā citu terminu neatņemama sastāvdaļa vārdu (education, instruction, learning, teaching, training, and tutoring) nozīme ir dota.


Atslēgas vārdi
Computer-based learning, Distance learning, E-learning, Online learning, Web-based learning

Anohina-Naumeca, A. Analysis of the Terminology Used in the Field of Virtual Learning . Journal of Educational Technology & Society, 2005, Vol.8, No.3, 91.-102.lpp. ISSN 1436-4522.

Publikācijas valoda
English (en)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196