Video lekcijas kā koda analīze kombinētajā apmācību modelī
2023
LINDA ALKSNE
Aizstāvēšana
20.03.2023. 15:00,
“RTU P-21” atklātajā sēdē Rīgā, Kronvalda bulvārī 1, 200. telpā
Zinātniskais vadītājs
Andris Ozols
Recenzenti
Sarma Cakula,
Carlos Turro Ribalta,
Jurģis Poriņš
Šajā promocijas darbā video lekcija ir apskatīta kā kods, ar kura palīdzību studentiem tiek nodota informācija.
Līdz šim video lekciju uztveramības kvantitatīvai novērtēšanai entropija nav lietota. Darba pētījuma mērķis ir veikt video lekciju analīzi ar entropijas palīdzību, lai noskaidrotu sakarību starp video lekcijas veidu un entropiju, kā arī to, kā vadlīnijas, kas zinātniskajā literatūrā pierādītas kā noteicošās studentu uztveres spējas palielināšanai, ietekmē entropiju.
Atslēgas vārdi
video lekciju analīze
DOI
10.7250/9789934228797
Alksne, Linda. Video lekcijas kā koda analīze kombinētajā apmācību modelī. Promocijas darbs. Rīga: [RTU], 2023. 177 lpp.
Publikācijas valoda
Latvian (lv)