Izglītojamā zināšanu līmenī balstīta adaptīva mācību plāna ģenerēšanas metožu un modeļu izstrāde
            
            
            2023
            
        
                Svetlana Jurenoka
        
    
            
            
                
                    Aizstāvēšana
                    04.10.2023. 14:30,
                    
Zundas krastmalā 10, 103.telpā
                    
                
                Zinātniskais vadītājs
                
        
                Jānis Grundspeņķis
        
    
                
                Recenzenti
                
        
                Jānis Grabis,
        
                Arnis Cīrulis,
        
                Cristian-Emil Moldoveanu
        
    
                
            
            Adaptīvu mācību pārvaldības sistēmās mācību viela tiek pasniegta, izmantojot definētu mācību plānu un satura attēlošanas prasības. Šo sistēmu trūkums ir saistīts ar iegūto zināšanu novērtēšanas metodiku, kad vērtēšanai tiek izmantoti zināšanu validācijas moduļi, kas novērtē izglītojamā sasniegumus noteiktā laika periodā. 
Mācību procesā apgūto var aizmirst un tas ietekmē izglītojamā zināšanu līmeni mācību procesa beigās. Promocijas darbā pētītā problēma saistīta ar adaptīvu mācību plāna pielāgošanu izglītojamā zināšanu līmenim un spējām apgūt mācību saturu.
            
            
            
                Atslēgas vārdi
                e-mācības, mācību plāns, adaptīvās mācības
            
            
                DOI
                10.7250/9789934229534
            
            
            
            Jurenoka, Svetlana. Izglītojamā zināšanu līmenī balstīta adaptīva mācību plāna ģenerēšanas metožu un modeļu izstrāde. Promocijas darbs. Rīga: [RTU], 2023. 133 lpp.
            
                Publikācijas valoda
                Latvian (lv)