Ekoloģiskā, naturālā vai zaļā dzīvesveida popularizācija praksē arvien biežāk tiek izmantota nevis reālu ieguvumu nopamatošanai, bet gan ekonomisku priekšrocību iegūšanai tirgū. Lai izskaidrotu lietotājiem zaļā dzīvesveida kvalitātes un to pārbaudes iespējas, vispirms nepieciešams plaša informācijas apkopošana un sistematizācija pēc lietotājiem ērti saprotamiem kritērijiem. Darbā šiem mērķiem izmantota kritēriju sakārtošana atbilstoši populārākajām ražošanas shēmām. Ieviešot ekoloģiskā dizaina stratēģiju jēdzienu, kā sava veida plānu kurš aptver priekšmetiskās vides izpētes, projektēšanas, ražošanas, izplatīšanas, tirgošanas, servisa un iznīcināšanas fāzes, un veicot mērķtiecīgu zaļo ideju ieprojektēšanu visos šajos etapos, varam panākt pietiekoši konkrētu kritēriju ieviešanu un produktu ekoloģisko kvalitāšu korektu atspoguļojumu zinātniski precīzā pierakstu sistēmā. Šobrīd, šo jautājumu risināšanai dažādu valstu praksē pielieto atšķirīgas metodoloģijas un mūsu priekšrocības ir sistēmas padziļināta izpēte un papildināšana ar būtiskiem jauninājumiem koka mēbeļu un māju ekoloģiskā izveidē un novērtēšanā, piemēram, koka virsmu apstrādes paņēmienos.