Krīžu un virtuālās vides ietekme uz mūsdienu patērētāju
2023
Ilze Jankovska
Aizstāvēšana
16.01.2023. 14:00,
https://rtucloud1.zoom.us/j/96751938233?pwd=bjJPMFJaNHNGTkk4djF1Um9wRFByQT09
Zinātniskais vadītājs
Elīna Gaile-Sarkane
Recenzenti
Inga Lapiņa,
Santa Bormane,
Agne Gadeikiene
Promocijas darba novitātes ir daudzpusīgs mūsdienu patērētāja raksturojums, t. sk., tiek aprakstītas patērētāja virtuālā un demogrāfiskā profila atšķirības, savukārt teorētiskās analīzes un empīrisko pētījumu procesā definēts virtuālais patērētājs un identificēts jauns patērētāju koncepts “Es patērēju pats sevi”. Pētījums būtiski paplašina izpratni par mūsdienu patērētāju, piedāvājot jaunus konceptus un jēdzienus, kas turpmāk var tikt izmantoti uzņēmējdarbības un ekonomikas teorētiskajos un praktiskajos pētījumos.
Atslēgas vārdi
Mūsdienu patērētājs, virtuālais patērētās, metaverss, patērētāja identitāte
DOI
10.7250/9789934370137
Jankovska, Ilze. Krīžu un virtuālās vides ietekme uz mūsdienu patērētāju. Promocijas darbs. Rīga: [RTU], 2023. 162 lpp.
Publikācijas valoda
Latvian (lv)