Case Study as a Teaching Tool for Analysis of Real-World Problems: Applications of Mathematics in Engineering and Business Education
Proceedings of the 5th WSEAS/IASME International Conference of Engineering Education 2008
Andrejs Koliškins

Case study (situācijas analīzes) metodi bieži izmanto biznesa un juridiskās skolās pasaulē, lai iepazīstinātu studentus ar mācību priekšmetiem, izmantojot reālas dzīves situācijas. Daži jautājumi, kas ir saistīti ar matemātikas pielietojumiem reālo problēmu analīzē, ir aplūkoti rakstā, izmantojot situācijas analīzes (case study) metodi.


Atslēgas vārdi
Case study, mathematical models

Koliškins A. Case Study as a Teaching Tool for Analysis of Real-World Problems: Applications of Mathematics in Engineering and Business Education // Proceedings of the 5th WSEAS/IASME International Conference of Engineering Education, Grieķija, Herakliona, 22.-25. jūlijs, 2008. - 23.-23. lpp.

Publikācijas valoda
English (en)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196