The Role of Ontologies in Agent-Based Simulation of Intelligent Tutoring Systems
Proceedings of the 19th European Conference on Modelling and Simulation 2005
Vita Šakele, Jānis Grundspeņķis

Rakstā atspoguļota jauna aģentos sakņota arhitektūra mācīšanas un mācīšanās procesa imitācijai. Ir ieteikta šādas sistēmas konceptuālā arhitektūra. Ir atspoguļoti vairāki aspekti, kā ontoloģiju lietošana studentu progresa vadībai var paaugstināt intelektuālu mācību sistēmu efektivitāti. Galvenā uzmanība ir pievērsta ontoloģiju izmantošanai aģentu komunikācijā un formālā mācību satura un procesa aprakstā.


Atslēgas vārdi
Ontologies, agent-based simulation, intelligent tutoring systems, multi-agent systems
Hipersaite
https://www.comp.glam.ac.uk/ASMTA2005/Proc/pdf/edu-05.pdf

Graudiņa, V., Grundspeņķis, J. The Role of Ontologies in Agent-Based Simulation of Intelligent Tutoring Systems. No: Proceedings of the 19th European Conference on Modelling and Simulation, Latvija, Riga, 1.-4. jūnijs, 2005. Riga: ECMS, 2005, 446.-451.lpp.

Publikācijas valoda
English (en)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196