Conceptual Model for Ontology-based Adaptive Assessment System
Proceedings of the 3rd E-learning Conference-Computer Science Education 2006 2006
Vita Šakele, Jānis Grundspeņķis

Raksts atspoguļo mēģinājumu paplašināt studentu zināšanu tradicionālo adaptīvo vērtēšanu ar jēdzienu tīklos sakņotiem uzdevumiem. Ir izveidoti likumi kā ģenerēt jēdzienu tīklus no ontoloģijām, kā arī sniegti ieteikumi, kā lietot ontoloģijas studentu veidoto jēdzienu tīklu novērtēšanai. Sistēmas arhitektūras konceptuālais modelis ir aprakstīts.


Atslēgas vārdi
adaptive assessment, concept map, ontology

Graudiņa, V., Grundspeņķis, J. Conceptual Model for Ontology-based Adaptive Assessment System. No: Proceedings of the 3rd E-learning Conference-Computer Science Education 2006, Portugāle, Coimbra, 7.-8. septembris, 2006. Coimbra: Rousse, 2006, 1.13-1.-1.13-6.lpp.

Publikācijas valoda
English (en)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196