Rakstā ir apskatīta uzņēmumu darbības rezultātu novērtēšanas nozīmība. Tiek uzsvērta mazo un vidējo uzņēmumu problēma, novērtējot darbības rezultātus. Rādītāju izvēles un noteikšanas iespējas tiek aplūkotas no rezultativitātes novērtēšanas koncepcijas viedokļa. Tiek dots ieskats poligrāfijas uzņēmumā pielietotajos uzņēmuma darbību raksturojošos rādītājos. Autores uzskata, ka ir iespējams piemērot rezultātu mērīšanu arī Latvijas uzņēmējdarbības vidē, tomēr jāņem vērā uzņēmumu praktiskās iespējas. Grūtības varētu sagādāt biznesa ciklu novērtēšana, klientu un personāla atdeves vērtējošo indikatoru izstrāde un kritēriju izvēle. Rādītāju sistēmas ieviešana prasa zināšanu papildināšanu kā uzņēmumu vadītāju, tā arī izpildītāju līmenī.