Teaching of Life Cycle Assessment in RTU – Current Situation and Future Perspective
3rd International Conference "Environmental Science and Education in Latvia and Europe: Education and Science for Climate Change Mitigation" : Conference Proceedings 2009
Jana Simanovska, Francesco Romagnoli, Kārlis Valters, Gatis Bažbauers

Dzīves cikla analīze (DCA) ir metode produktu vai procesu ietekmes uz vidi novērtēšanai visā dzīves ciklā, šīs metodes izmantošana ļoti strauji attīstās, un šīs metodes izmantošana ir piemērota arī klimata pārmaiņu novēršanai paredzētās politikas un tehnisko risinājumu novērtēšanai. Mēs paredzam arī Latvijā augošu pieprasījumu pēc DCA ekspertiem. Lai celtu RTU kapacitāti kursa „Dzīves cikla analīze” pasniegšanā, mēs salīdzinājām „DCA” kursus 7 Eiropas universitātēs. Salīdzinot ar citām universitātem, DCA kurss Rīgas Tehniskajā universitātē ir visīsākais, un tā galvenais mērķis ir attīstīt studentu iemaņas saprast un interpretēt DCA rezultātus. Lai attīstītu studentu iemaņas pastāvīgas DCA veikšanai, nepieciešams paplašināt kursu, paredzot vairāk laika praktiskajam darbam.


Atslēgas vārdi
life cycle assessment, master course, environmental engineering

Simanovska, J., Romagnoli, F., Valters, K., Bažbauers, G. Teaching of Life Cycle Assessment in RTU – Current Situation and Future Perspective. No: 3rd International Conference "Environmental Science and Education in Latvia and Europe: Education and Science for Climate Change Mitigation" : Conference Proceedings, Latvija, Riga, 23.-23. oktobris, 2009. Riga: Latvian Environmental Science and Education Council, The Ministry of Environment of the Republic of Latvia, 2009, 83.-84.lpp.

Publikācijas valoda
English (en)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196