Profesijos Mokytoju Asmeninis Tobulejimas: Realijos ir Siekiai
Profesinis Rengimas Tyrimai ir Realijos 2009
Anita Lanka

Raksts raksturo priekšnosacījumus profesionālās izglītības skolotāju kompetenču pilnveidei. Autore atklāj motivētu un pašvirzītu mācību nozīmi skolotāju profesionālā izaugsmē.


Atslēgas vārdi
VEt teachers` professional growth, reflection, self-evaluation, self-assessment, assessment of prior learning, self-initiated and self-directed learning, competence based learning

Lanka, A. Profesijos Mokytoju Asmeninis Tobulejimas: Realijos ir Siekiai. No: Profesinis Rengimas Tyrimai ir Realijos. Kaunas: Vytauto Didžiojo universitas, 2009, 86.-96.lpp.

Publikācijas valoda
Lithuanian (lt)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196