Kā zināms, tad apģērbu tirdzniecības bizness pārsvarā tiek balstīts uz sezonālu preču tirdzniecību, kur preces dzīves ilgums nav pārāk liels - tas var svārstīties no mēneša līdz pāris desmit mēnešiem. Tirdzniecības ķēdēs realizējamais preču daudzums, parasti, tiek plānots jau pusgadu vai deviņus mēnešus iepriekš. Tāpēc pastāv problēma, pēc iespējas precīzāk prognozēt šo nepieciešamo preču daudzumu, kas varētu tikt pieprasīts tirgū nākotnē. Pētījuma objekts ir zināšanu atklāšanas sistēma, kas nodrošina jauna produkta prognozi, balstoties uz lēmējpersonas sistēmā ievadītajiem datiem (vēsturiskā pieprasījuma perioda un jaunā produkta aprakstošajiem parametriem). Pētījuma mērķis ir izstrādāt zināšanu atklāšanas sistēmu pieprasījumu prognozēšanai, kas realizē produkta prognozēšanas uzdevumu.