Raksts ir veltīts patērētāju segmentēšanai, jeb patērētāju sadalīšanai grupās pēc tiem raksturīgām konkrētām pazīmēm. Pašreiz pastāv divi tirgi – klasiskais, jeb tradicionālais un elektroniskais tirgus, kas darbojas kibertelpā, kurš pēc savas būtības ir visaptverošs, jo tam nav ģeogrāfisko robežu. Elektroniskā tirgus dalībnieki, tajā skaitā patērētāji, ir bez fiziskās klātbūtnes e-tirgū, t.i., pretstatā tradicionālam tirgum var teikt, ka nepastāv fizisks kontakts. Tādējādi, lai organizācijas varētu darboties šajā tirgū, nepieciešama jauna pieeja patērētāju dalīšanai grupas. Segmentēšana, kas ir izmantota klasiskajā mārketingā elektroniskajā tirgū, vairs nav tik efektīvā, jo elektroniskā tirgus patērētāju vajadzības ir atšķirīgās no klasiskā tirgus patērētājiem. Raksta autors pēta jaunas iespējas segmentēšanā e-vidē, piedāvā jaunus veidus un kritērijus pēc kuriem segmentēt patērētājus elektroniskajā tirgū. E-vide ir īpaši labvēlīga vide mikro un maziem uzņēmumiem, kuriem nav pietiekošu līdzekļu mārketinga pasākumiem un reklāmai. Elektroniskā vide prasa speciālās zināšanas un iemaņas, jo darbība tajā ir saistīta ar datoru un interneta un citu digitālu ierīču un instrumentu lietošanu. E-vidē ir jādomā un jādarbojas radoši. Uzņēmējiem jābūt elastīgiem un tiem ātri jāreaģē uz e-tirgus situācijas izmaiņām, jo e-vide pēc savas būtības ir dinamiska un interaktīva. Arvien aktuālāks kļūs uzņēmēju izglītošanas līmenis un darbošanās ar dažādiem elektroniskiem instrumentiem. Šo problēmu jārisina gan uzņēmumu līmeni, jāapmāca darbiniekus u.c., gan valstiskā līmenī, izstrādājot dažādu līmeņu mācību programmas, uzņēmējdarbības un kopumā valsts konkurētspējas celšanai globālajā tirgū.