Zinātniskās darbības atbalsta sistēma
Latviešu English

Publikācija: Modernisation Issues of Diesel-Electric Shunting Locomotive Power Units

Publikācijas veids Publikācija RTU zinātniskajā žurnālā
Pamatdarbībai piesaistītais finansējums Nav zināms
Aizstāvēšana: ,
Publikācijas valoda English (en)
Nosaukums oriģinālvalodā Modernisation Issues of Diesel-Electric Shunting Locomotive Power Units
Pētniecības nozare 2. Inženierzinātnes un tehnoloģijas
Pētniecības apakšnozare 2.2. Elektrotehnika, elektronika, informācijas un komunikāciju tehnoloģijas
Autori Hardi Hoimoja
Tanel Jalakas
Argo Rosin
Atslēgas vārdi energy management, energy storage, rail transportation power systems
Anotācija The research concentrates on the modernisation issues of inefficient diesel-electric shunting locomotives, produced in the former Soviet Union. The existing diesel-generator unit, serving as an onboard power plant can be replaced by hybridised units, with an energy storage unit acting as a peaking power source for dynamic modes. By integrating an energy storage unit into the power plant, the locomotive traction drive becomes hybridised, consuming less fuel during transients and idl
Atsauce Hoimoja, H., Jalakas, T., Rosin, A. Modernisation Issues of Diesel-Electric Shunting Locomotive Power Units. Enerģētika un elektrotehnika. Nr.27, 2010, 57.-62.lpp. ISSN 1407-7345.
Pilnais teksts Pilnais teksts
ID 8528