Sākums
Publikācijas
Pētījumu dati
Promocijas darbi
RTU zinātniskie žurnāli
Patenti
Tehnoloģiju piedāvājumi
LV
EN
Informācija par autoru
Vārds, Uzvārds
:
Inese Lūsēna-Ezera
Struktūrvienība
:
(0L400) Vadības un sociālo zinātņu centrs
Zinātniskais grāds
:
Doktors
E-pasts
:
Inese.Lusena-Ezera(at)rtu.lv
Publikācijas
Atrasti 6 rezultāti tiek attēloti no 1 līdz 6.
Promoting Effective Vocational Education and Training Teacher’s Professional Development and Its Transfer to Practice: A Systematic Review
(2025)
Gunta Siliņa-Jasjukeviča
,
Inese Lūsēna-Ezera
,
Dzintra Iliško
,
Svetlana Surikova
Zinātniskais raksts, kas indeksēts Web of science un/vai Scopus datu bāzē
Implementation of the School as a Learning Organisation Approach in Vocational Education: The Case of Latvia
(2024)
Gunta Sliņa-Jasjukeviča
,
Ilze Briška
,
Inese Lūsēna-Ezera
,
Agnese Lastovska
,
Inga Linde
Zinātniskais raksts, kas indeksēts Web of science un/vai Scopus datu bāzē
The Role of Investment for the Development of Environmental Economics in Latvia
(2024)
Una Libkovska
,
Kate Zonberga
,
Kārlis Krēsliņš
,
Inese Lūsēna-Ezera
Publikācijas konferenču materiālos, kas ir indeksēti Web of Science un/vai SCOPUS
Do Learning Analytics Promote Schools as Learning Organisations? A Case Study of Latvia: Learning Analytics for Promoting School as a Learning Organization
(2024)
Inese Lūsēna-Ezera
,
Gunta Siliņa-Jasjukeviča
,
Diāna Līduma
,
Oskars Kaulēns
Publikācijas konferenču materiālos, kas ir indeksēti Web of Science un/vai SCOPUS
The Relationship between the School as a Learning Organisation and Teacher Job Satisfaction in General Education in Latvia
(2023)
Inese Lūsēna-Ezera
,
Gunta Siliņa-Jasjukeviča
,
Oskars Kaulēns
,
Inga Linde
,
Diāna Līduma
Zinātniskais raksts, kas indeksēts Web of science un/vai Scopus datu bāzē
Learning Organization Practices in Latvian Schools: Perspectives from School Staff, Students, and Parents
(2023)
Inese Lūsēna-Ezera
,
Gunta Siliņa-Jasjukeviča
,
Agnese Lastovska
,
Oskars Kaulēns
,
Svetlana Surikova
,
Inga Linde
Zinātniskais raksts, kas indeksēts Web of science un/vai Scopus datu bāzē
Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītiet sīkdatņu lietošanai!
Piekrītu
Lasīt vairāk