Latvijas uzņēmumu konkurētspējas ārējos tirgos pētīšanas modeļa izvēle
Latvijas Universitātes 73. konference 2015
Justīna Hudenko, Remigijs Počs

Referāta autori, izmantojot teorētiskās literatūras analīzi, vispārināja konkurētspējas vērtēšanas modeļu jaunākās attīstības tendences ar mērķi sintezēt kopējo pētīšanas modeli Valsts Pētījumu programmas 5.2. „Tautsaimniecības transformācija, gudra izaugsme, pārvaldība un tiesiskais ietvars valsts un sabiedrības ilgtspējīgai attīstībai – jaunas pieejas ilgtspējīgas zināšanu sabiedrības veidošanai (EKOSOC-LV)” vajadzībām. Rezultātā tika piedāvāts paplašināt klasiskā Portera modeļa kvantitatīvos rādītājus ar makrovides kvantitatīviem rādītājiem, sadalot tos divās grupās: cilvēciskie faktori un materiālie faktori, kā arī iezīmēt Latvijas uzņēmumiem raksturīgas priekšrocības ārējos tirgos, kas ļautu iegūt konkurētspēju jaunajos vēl neattīstītajos tirgus segmentos. Pētījumu atbalsta Valsts Pētījumu programma 5.2. EKOSOC – LV.


Atslēgas vārdi
Companies’ competitiveness, Design of competitiveness research
Hipersaite
http://www.evf.lu.lv/fileadmin/user_upload/lu_portal/projekti/evf/konferences/LU_73_konference/Konkurentspeja/Hudenko.pdf

Hudenko, J., Počs, R. Latvijas uzņēmumu konkurētspējas ārējos tirgos pētīšanas modeļa izvēle. No: Latvijas Universitātes 73. konference, Latvija, Rīga, 20.-20. februāris, 2015. Rīga: Latvijas Universitāte, 2015, 1.-1.lpp.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196