News Media Branding in the 21st Century Media Business Environment
2023
Linda Saulīte
Aizstāvēšana
14.04.2023. 12:00,
Rīgas Tehniskās universitātes Inženierekonomikas un vadības fakultātē, Zoom platformā
Zinātniskais vadītājs
Deniss Ščeulovs
Recenzenti
Elīna Gaile-Sarkane,
Oksana Lentjušenkova,
Renata Korsakiene
Digitalizācijas ietekmē mediju nozare ir piedzīvojusi ievērojamas pārmaiņas. Dažādu
tehnoloģisko platformu, īpaši sociālo mediju platformu attīstība ir radījusi jaunus ieradumus
mediju satura patēriņā. Šie satura patēriņa ieradumi veicina mediju zīmola asociāciju un
attiecīgu zīmola kapitāla samazināšanos. Promocijas darba pētījuma aktualitāte ir saistīta ar
izaicinājumiem, ar kuriem saskaras nacionālie ziņu zīmoli esošajā mediju vidē. Pētījuma
mērķis ir noskaidrot, kā attīstīt un stiprināt nacionālo ziņu mediju zīmola unikalitāti un zīmola
kapitālu mediju biznesa vidē no Z paaudzes uztveres aspekta un izstrādāt metodiku ziņu
zīmola unikalitātes un zīmola kapitāla attīstībai.
Atslēgas vārdi
Brand equity, brand uniqueness, news media brand
DOI
10.7250/9789934228872
Hipersaite
https://ebooks.rtu.lv/product/news-media-branding-in-the-21st-century-media-business-environment-doctoral-thesis/?lang=en
Saulīte, Linda. News Media Branding in the 21st Century Media Business Environment. Promocijas darbs. Rīga: [RTU], 2023. 217 lpp.
Publikācijas valoda
English (en)