News Media Branding in the 21st Century Media Business Environment
2023
Linda Saulīte

Aizstāvēšana
14.04.2023. 12:00, Rīgas Tehniskās universitātes Inženierekonomikas un vadības fakultātē, Zoom platformā

Zinātniskais vadītājs
Deniss Ščeulovs

Recenzenti
Elīna Gaile-Sarkane, Oksana Lentjušenkova, Renata Korsakiene

Digitalizācijas ietekmē mediju nozare ir piedzīvojusi ievērojamas pārmaiņas. Dažādu tehnoloģisko platformu, īpaši sociālo mediju platformu attīstība ir radījusi jaunus ieradumus mediju satura patēriņā. Šie satura patēriņa ieradumi veicina mediju zīmola asociāciju un attiecīgu zīmola kapitāla samazināšanos. Promocijas darba pētījuma aktualitāte ir saistīta ar izaicinājumiem, ar kuriem saskaras nacionālie ziņu zīmoli esošajā mediju vidē. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kā attīstīt un stiprināt nacionālo ziņu mediju zīmola unikalitāti un zīmola kapitālu mediju biznesa vidē no Z paaudzes uztveres aspekta un izstrādāt metodiku ziņu zīmola unikalitātes un zīmola kapitāla attīstībai.


Atslēgas vārdi
Brand equity, brand uniqueness, news media brand
DOI
10.7250/9789934228872
Hipersaite
https://ebooks.rtu.lv/product/news-media-branding-in-the-21st-century-media-business-environment-doctoral-thesis/?lang=en

Saulīte, Linda. News Media Branding in the 21st Century Media Business Environment. Promocijas darbs. Rīga: [RTU], 2023. 217 lpp.

Publikācijas valoda
English (en)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196