Informācija par autoru
Vārds, Uzvārds:

Linda Saulīte

Struktūrvienība:

(22A00) Ekonomikas un uzņēmējdarbības institūts

Zinātniskais grāds:

Doktors

E-pasts:

Linda.Saulite_1(at)rtu.lv

Publikācijas
Atrasti 9 rezultāti tiek attēloti no 1 līdz 9.
Importance of News Media Branding in a Contemporary Media Environment
(2023)
Linda Saulīte, Deniss Ščeulovs
Zinātniskais raksts, kas indeksēts Web of science un/vai Scopus datu bāzē
The Influence of Non-Product-Related Attributes on Media Brands’ Consumption
(2022)
Linda Saulīte, Deniss Ščeulovs, František Pollák
Zinātniskais raksts, kas indeksēts Web of science un/vai Scopus datu bāzē
The Impact on Audience Media Brand Choice Using Media Brands Uniqueness Phenomenon
(2022)
Linda Saulīte, Deniss Ščeulovs
Zinātniskais raksts, kas indeksēts Web of science un/vai Scopus datu bāzē
What is the Uniqueness of a Media Brand? The Audience Perspective
(2022)
Linda Saulīte, Deniss Ščeulovs
Publikācijas konferenču materiālos, kas ir indeksēti Web of Science un/vai SCOPUS
News Media Brand Equity in a New Media Environment
(2022)
Linda Saulīte
Anonīmi recenzēts zinātniskais raksts, kas publicēts izdevumā ar starptautisku redkolēģiju un pieejams citā indeksētā datu bāzē
The Role of Audience Segments on Media Consumption
(2021)
Linda Saulīte
Publikācijas konferenču materiālos, kas ir indeksēti Web of Science un/vai SCOPUS
Trends in Media Branding: Case of Latvia – The Younger Audience in Focus
(2020)
Linda Saulīte, Guna Januševska, Ieva Andersone, Deniss Ščeulovs
Publikācijas konferenču materiālos, kas ir indeksēti Web of Science un/vai SCOPUS