Informācija par autoru
Vārds, Uzvārds:

Linda Saulīte-Subatniece

Struktūrvienība:

(22A00) Ekonomikas un uzņēmējdarbības institūts

Zinātniskais grāds:

Doktors

E-pasts:

Linda.Saulite-Subatniece(at)rtu.lv

Publikācijas
Atrasti 9 rezultāti tiek attēloti no 1 līdz 9.
Importance of News Media Branding in a Contemporary Media Environment
(2023)
Linda Saulīte-Subatniece, Deniss Ščeulovs
Zinātniskais raksts, kas indeksēts Web of science un/vai Scopus datu bāzē
The Influence of Non-Product-Related Attributes on Media Brands’ Consumption
(2022)
Linda Saulīte-Subatniece, Deniss Ščeulovs, František Pollák
Zinātniskais raksts, kas indeksēts Web of science un/vai Scopus datu bāzē
The Impact on Audience Media Brand Choice Using Media Brands Uniqueness Phenomenon
(2022)
Linda Saulīte-Subatniece, Deniss Ščeulovs
Zinātniskais raksts, kas indeksēts Web of science un/vai Scopus datu bāzē
What is the Uniqueness of a Media Brand? The Audience Perspective
(2022)
Linda Saulīte-Subatniece, Deniss Ščeulovs
Publikācijas konferenču materiālos, kas ir indeksēti Web of Science un/vai SCOPUS
News Media Brand Equity in a New Media Environment
(2022)
Linda Saulīte-Subatniece
Anonīmi recenzēts zinātniskais raksts, kas publicēts izdevumā ar starptautisku redkolēģiju un pieejams citā indeksētā datu bāzē
The Role of Audience Segments on Media Consumption
(2021)
Linda Saulīte-Subatniece
Publikācijas konferenču materiālos, kas ir indeksēti Web of Science un/vai SCOPUS
Trends in Media Branding: Case of Latvia – The Younger Audience in Focus
(2020)
Linda Saulīte-Subatniece, Guna Januševska, Ieva Andersone, Deniss Ščeulovs
Publikācijas konferenču materiālos, kas ir indeksēti Web of Science un/vai SCOPUS