Kristīnes Bārdules promocijas darbs izglītības zinātnēs “Apvērstās mācīšanās pieejas īstenošanas dizains mācību diferenciācijai skolēnu centrētā mācību procesā sākumskolā” izstrādāts Liepājas Universitātes Izglītības zinātņu institūtā doktorantūras programmas E-studiju tehnoloģijas un pārvaldība ietvaros kā transdisciplinārs pētījums zinātnes doktora grāda (Ph.D.) iegūšanai izglītības zinātņu nozarē. Darba zinātniskā vadītāja Dr. paed., docente Lāsma Ulmane – Ozoliņa. Promocijas darba apjoms ir 181 lappuse, tas ietver 12 attēlus, 24 tabulas, promocijas darbam pievienoti 9 pielikumi. Pētījuma veikšanai izmantoti 183 literatūras avoti latviešu, angļu krievu valodās. Promocijas darbā aprakstītais pētījums strukturēts trīs daļās ar 13 nodaļām. Darba nobeigumā formulēti secinājumi un ieteikumi mācību diferenciācijai, izmantojot apvērstās mācīšanās pieeju sākumskolā. Promocijas darba mērķis: izstrādāt apvērstās mācīšanās pieejas īstenošanas ieteikumus un dizainu mācību diferenciācijai skolēnu centrētā mācību procesā sākumskolā. Pētījuma 1.daļā ir precizēti promocijas darbā lietotie jēdzieni, veikta mācību teoriju analīze, paskaidrots mācību dizaina jēdziens. Pētījuma 2.daļā raksturota apvērstās mācīšanās pieejas būtība, analizēts apvērstās mācīšanās pieejas potenciāls pedagoģiskajā procesā, izveidots apvērstās mācīšanās pieejas didaktiskais modelis skolēnu centrētā mācību procesā. Pētījuma 3.daļā ir veikta darbības pētījumu datu un apvērstās mācīšanās pieejas ekspertu anketēšanas rezultātā iegūto datu analīze mācību diferenciācijas īstenošanas izpētei skolēnu centrētā mācību procesā. Balstoties uz datu analīzi, izvērtēts dizains mācību diferenciācijai mācību procesā sākumskolā, izmantojot apvērstās mācīšanās pieeju, pilnveidots apvērstās mācīšanās pieejas didaktiskais modelis skolēnu centrētā mācību procesā diferenciācijas un tehnoloģiju izmantošanas aspektā un izstrādāti ieteikumi apvērstās mācīšanās pieejas īstenošanai sākumskolā. Promocijas darba nobeigumā izstrādātas tēzes aizstāvēšanai, atspoguļojot darba zinātnisko un praktisko novitāti. Atslēgas vārdi: apvērstā mācīšanās, mācīšanās process, diferenciācija, informācijas un komunikāciju tehnoloģijas, jaunākā pusaudžu vecuma skolēni.