Lāsmas Ulmanes-Ozoliņas promocijas darbs “Tehnoloģiskais atbalsts mācīšanās sadarbojoties pedagoģiskās pieejas īstenošanā kombinētajās studijās” izstrādāts Liepājas Universitātes doktorantūras programmas “E-studiju tehnoloģijas un pārvaldība” ietvaros kā transdisciplinārs pētījums augstskolas pedagoģijas apakšnozarē pedagoģijas doktora zinātniskā grāda iegūšanai. Promocijas darbā aprakstītā pētījuma mērķis ir, balstoties uz teorētiskiem pētījumiem un veiktajiem praktisko pētījumu rezultātiem, pamatot studentu savstarpējās datoratbalstītās sadarbības nozīmīgumu kombinētās studijās, pielietojot web 2.0 darbības līdzekļus, un izstrādāt eksperimentāli pārbaudītu tehnoloģisku risinājumu sadarbības konteksta nodrošināšanai. Pētījuma objekts ir sadarbība kombinētās studijās augstākajā izglītībā. Pētījuma priekšmets ir studentu savstarpējā datoratbalstītā sadarbība un tās ietekme uz studentu iesaistīšanos kombinētajās studijās Liepājas Universitātē. Lai realizētu pētījuma mērķi, rasti apstiprinājumi hipotēzei - studentu savstarpējā sadarbība, izmantojot IKT kombinētās studijās, veicina aktīvāku iesaistīšanos studiju procesā, ja: 1) students apzinās sava ieguldījuma nozīmību sadarbības procesā; 2) docētājs rada sadarbību atbalstošu mācīšanās kontekstu; 3) tehnoloģiju izvēle balstīta studentu un docētāju iepriekšējā pieredzē. Promocijas darbā aprakstītais pētījums strukturēts četrās nodaļās ar apakšnodaļām. Darba nobeigumā formulēti secinājumi un ieteikumi tā rezultātu izmantošanai augstskolā.