Informācijas tehnoloģijas Latvijas augstskolās zināšanu formēšanās laikā
ICTs in Higher Education in CIS and Baltic States: State-of-the-Art, Challenges and Prospects for Development: Analytical Survey 2009
Atis Kapenieks, Gita Rēvalde, Anatolijs Melnis

Rakstā autori dod savu interpretāciju šodienas globālai krīzei un tās avotiem. Latvijas augstskolas jau kopš 1991. gada precīzi uztvēra informācijas tehnoloģiju strauji augošo nozīmi un veidoja gan skolu informatizācijas, gan ICT studiju programmu modernizācijas projektus. Otrs Latvijas Augstskolu aktivitāšu virziens bija ICT lietojumi jaunajām zināšanu sabiedrības tehnoloģijām. Augstskolas un daļa pašvaldību jau savlaicīgi ir veiksmīgi uztvērušas pārejas procesu uz zināšanu sabiedrību būtību, kopš 1998. gada īstenojot arvien modernākus mūžizglītības paņēmienu un tehnoloģiju attīstības projektus. Tie aptver e-izglītību, m-izglītību un t-izglītību un zināšanu pārvaldību. Tagad augstskolu inovatīvās e,m,t-studiju grupas pēta, kā izmantot jaunās krīzes radītās iespējas, lai radītu nākošas paaudzes mūžizglītību.


Atslēgas vārdi
IT

Kapenieks, A., Rēvalde, G., Melnis, A. Informācijas tehnoloģijas Latvijas augstskolās zināšanu formēšanās laikā. No: ICTs in Higher Education in CIS and Baltic States: State-of-the-Art, Challenges and Prospects for Development: Analytical Survey, Krievija, St.Petersburg, 26.-30. maijs, 2009. St.Petersburg: , 2009, 1.-1.lpp.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196