Konkurētspējas paaugstināšanas iespējas mainīgos vides apstākļos
50. RTU Starptautiskā zinātniskā konference: konferences rakstu krājums 2009
Kristīne Fedotova, Ineta Geipele

Konkurētspēja ietekmē jebkura uzņēmuma darbību. Pasaules pieredze rāda, ka tirgus un konkurence ir galvenie faktori, kas ietekmē uzņēmumu attīstību. Turklāt, lai darbotos efektīvi, tirgus ir tieši atkarīgs no konkurences un tā izpausmes veidiem. Konkurētspējīgo priekšrocību nosaka tādi faktori kā: efektivitāte, kvalitāte, inovācijas un klientu vēlmes.


Atslēgas vārdi
kompetitiveness, competitive advantage

Fedotova, K., Geipele, I. Konkurētspējas paaugstināšanas iespējas mainīgos vides apstākļos. No: 50. RTU Starptautiskā zinātniskā konference: konferences rakstu krājums, Latvija, Rīga, 15.-16. oktobris, 2009. Rīga: RTU Izdevniecība, 2009, 74.-81.lpp. ISBN 9789984321738.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196