Informācija par autoru
Vārds, Uzvārds:

Toms Kreicbergs

Struktūrvienība:

(22A00) Ekonomikas un uzņēmējdarbības institūts

Zinātniskais grāds:

Doktors

E-pasts:

Toms.Kreicbergs(at)rtu.lv

Publikācijas
Atrasti 15 rezultāti tiek attēloti no 1 līdz 10.
Methods for Assessment of the Most Appropriate Influencer for Branding
(2024)
Elizabete Lapiņa, Toms Kreicbergs, Ieva Andersone
Publikācijas konferenču materiālos, kas ir indeksēti Web of Science un/vai SCOPUS
Generation Z’s and Millennials’ Perception of Masculinity in Advertising: a Challenge for Advertisers
(2023)
Toms Kreicbergs, Deniss Ščeulovs
Zinātniskais raksts, kas iekļauts ERIH datu bāzēs INT1 vai INT2 kategorijas žurnālos
Consumer Perceptions of Masculinity in Advertising: The Viewpoint of Generation Z and Millennials
(2023)
Toms Kreicbergs, Deniss Ščeulovs
Recenzēts zinātniskais raksts, kas publicēts Latvijā vai ārzemēs izdotos zinātniskos žurnālos ar redkolēģiju, tai skaitā augstskolu izdevumos
The Analysis of Masculinity in Advertising: a Qualitative Study based on Consumer Engagement in Digital Environment
(2022)
Toms Kreicbergs, Deniss Ščeulovs
Publikācijas konferenču materiālos, kas ir indeksēti Web of Science un/vai SCOPUS
The Use of Brand and Masculinity Archetypes in Analysing Consumer Engagement in Advertising
(2022)
Toms Kreicbergs, Deniss Ščeulovs
Zinātniskais raksts, kas iekļauts ERIH datu bāzēs INT1 vai INT2 kategorijas žurnālos

Projekti
Atrasti 4 rezultāti tiek attēloti no 1 līdz 4.
Eiropas uzņēmējdarbības apmācības komūna
Citi
Modris Ozoliņš
Rīgas Tehniskās universitātes efektīvas pārvaldības attīstība
Citi
Dace Paule
Studentu iesaistes veicināšana izmantojot kvalitatīvas mākslīgā intelekta vadītas kvalitātes nodrošināšanas darbības
Citi
Elīna Gaile-Sarkane
Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts (34-22700-N7051.2)
Citi
Konstantins Didenko