Informācija par autoru
Vārds, Uzvārds:

Deniss Ščeulovs

Struktūrvienība:

(22A00) Ekonomikas un uzņēmējdarbības institūts

Zinātniskais grāds:

Doktors

Pētniecības nozare:

5. Social sciences

Pētniecības apakšnozare:

5.2 Economics and Business

Pētniecības intereses:

E-vide, e-mārketings, e-komercija

E-pasts:

Deniss.Sceulovs(at)rtu.lv

Publikācijas
Atrasti 106 rezultāti tiek attēloti no 11 līdz 20.
The Impact on Audience Media Brand Choice Using Media Brands Uniqueness Phenomenon
(2022)
Linda Saulīte, Deniss Ščeulovs
Zinātniskais raksts, kas indeksēts Web of science un/vai Scopus datu bāzē
What is the Uniqueness of a Media Brand? The Audience Perspective
(2022)
Linda Saulīte, Deniss Ščeulovs
Publikācijas konferenču materiālos, kas ir indeksēti Web of Science un/vai SCOPUS
The Analysis of Masculinity in Advertising: a Qualitative Study based on Consumer Engagement in Digital Environment
(2022)
Toms Kreicbergs, Deniss Ščeulovs
Publikācijas konferenču materiālos, kas ir indeksēti Web of Science un/vai SCOPUS
Gamification Types for Business Needs
(2022)
Artūrs Bernovskis, Deniss Ščeulovs
Citas publikācijas konferenču (arī vietējo) ziņojumu izdevumos
The Use of Brand and Masculinity Archetypes in Analysing Consumer Engagement in Advertising
(2022)
Toms Kreicbergs, Deniss Ščeulovs
Zinātniskais raksts, kas iekļauts ERIH datu bāzēs INT1 vai INT2 kategorijas žurnālos
Identification of Cultural Determinants for International Business
(2021)
Deniss Ščeulovs, Ragav Abishek Balaji, Viktorija Babiča, Elvira Rustenova, Māris Sproģis
Publikācijas konferenču materiālos, kas ir indeksēti Web of Science un/vai SCOPUS
Determinants of Energy Efficient Innovation: A Systematic Literature Review
(2021)
Paulius Sumakaris, Renata Korsakiene, Deniss Ščeulovs
Zinātniskais raksts, kas indeksēts Web of science un/vai Scopus datu bāzē

Projekti
Atrasti 16 rezultāti tiek attēloti no 1 līdz 16.
Eiropas uzņēmējdarbības apmācības komūna
Citi
Modris Ozoliņš
Enerģētikas institūts (34-11200-DOK.EI)
Antans Sauļus Sauhats
Enterprise deployment of social networking sites: A cross-cultural investigation (ENDEAVOUR)
Uzņēmējdarbības veicināšana
Elīna Gaile-Sarkane
Inovāciju ekonomisko pētījumu centrs (34-22703-I1873)
Elīna Gaile-Sarkane
Inovāciju un uzņēmējdarbības vadības katedra (14-22701-01)
Citi
Konstantins Didenko
Inovāciju un uzņēmējdarbības vadības katedra (34-22701-RSFF.IUVK)
Jana Eriņa
Klimata zināšanu un inovāciju kopiena
Citi
Kristīne Šteinerte
Methods of critical infrastructure control
Enerģētika
Nadežda Kuņicina
MVU koučings: 5 PUNKTU treniņprogramma
Uzņēmējdarbības veicināšana
Elīna Gaile-Sarkane
Nodarbinātības un prasmju prognozēšana: sociālo investīciju atdeve
Uzņēmējdarbības veicināšana
Inga Lapiņa
Studentu iesaistes veicināšana izmantojot kvalitatīvas mākslīgā intelekta vadītas kvalitātes nodrošināšanas darbības
Citi
Elīna Gaile-Sarkane
Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts (34-22700-N7051.2)
Citi
Konstantins Didenko
Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts (34-22700-N7051.2.1)
Elīna Gaile-Sarkane
Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts (34-22700-RSFF.UIVI)
Elīna Gaile-Sarkane
Vadības kompetenču pilnveide izcilībā balstītai stresa novēršanai un darbam organizāciju ilgtspējīgai attīstībai Eiropā
Citi
Jānis Mazais
Virtuālās starpnozaru komandas: tehnoloģisko jauninājumu attīstības mācību programma
Uzņēmējdarbības veicināšana
Deniss Ščeulovs